En fik "vasket" støvler og hundelort på paradeplassen

Gæstebog

Tak fordi du besøger min hjemmeside. Skriv en hilsen her i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.

Skrevet af Kim C Bundesen, d. 08-08-2016

Jesper,Søren,Frank,Torben og undertegnede tog en hurtig beslutning og leje Lejbølle Hjortebane på Langeland, hvor der kan skydes til Elgmærke prøven.
På Lejbølle Hjortebane skyder der på 100m afstand til Elg og det giver lidt ekstra realistisk udfordringer, Elgprøven er godkendt til 80m. ELGGULDMÆRKE fik vi alle 5 mand med hjem, det blev også til skydetræning til løbende gris, på 50m afstand. Al markering forgår elektronisk.
Se mere på www.hjortebanen.dk

Skrevet af Kim C Bundesen, d. 08-08-2016

Se mere på www.hjortebanen.dk

Skrevet af Anne Kristensen, d. 24-01-2016

Jeg overdrager hjemmesiden til Jens Pawlik - knæk og bræk med siden Jens.

Skrevet af Mr. F. Fox, d. 08-03-2014

Til Danræv att. Gunner Rævbagæøe

Kære Gunner mange tak for de fine ræve
jeg kan desværre ikke ekspedere flere ræve før ultimo juli, skal ud og fiske. Hvis det er muligt send venligst en vaskebjørn med næste leverance.
Mvh.
F.Fox

Skrevet af Gunner Rævbagæøe, d. 11-08-2013

Til Nybøl Jagtforening,

Vi kan ikke levere flere rævehvalpe i år.

Danræv

(Køb & salg af rævehvalpe)

Skrevet af Torben, d. 15-01-2013

Det skal naturligvis være 14-1-2013 !!!!

Skrevet af Torben Moos, d. 15-01-2013

Due / Kragejagt d. 14-1-1013.
Deltagere: Erik, Frank, Torsten, Michael, Benny & Torben.
Der blev ikke nedlagt krager selvom der var mange, de er snu de krager. Duer kom der heldivis mange af og kulden var således ikke så "slem endda" vi skød 3 duer med 15 skud !!!!! :( de kom meget meget meget højt!!!!!! (hmm). Vi fik en del frisk luft mm så dagen var i sin helhed ganske "bra".

Skrevet af Anne E. Kristensen, d. 01-07-2012

Frank dublerede 2 rævehvalpe ved Bachmanns Teglværk.

Skrevet af Knud Kristensen, d. 01-07-2012

Den 11. juni 2012 måtte denne abnorme buk overgive sig for min kugle.

Skrevet af Anne E. Kristensen, d. 01-07-2012

Den 4. juni 2012 skød jeg min første buk som medlem af NJF. En flot sekser, 25/23 cm, med snabelsko.
"Ligsynet" mødte talrigt op - tak, det var hyggeligt at I kom :-)

Skrevet af Kim C Bundesen, d. 23-10-2010

Her "høsten" af vores indsats i Sydafrika. Kurt 2 stk vildt, Jørgen 4 stk, Frank 5 stk og undertegende 4 stk. Ialt 15 stk, hvilket var en god jagt. Super tur med mange gode oplevelser for både jægere og påhæng.

Skrevet af Jesper Krarup, d. 17-12-2009

Tak for nogle gode jagtdage i Tyskland, det var bestemt en super oplevelse.

Er alle klar??

Skrevet af kim c bundesen, d. 12-09-2010

Det var ikke maget vildt at komme efter på første andejagt, men 15 mand til mogenmad }:-]

Skrevet af Kim Chr Bundesen, d. 07-12-2009

HVEM SIGER AT DET SKAL VÆRE KIKKERT PÅ SKYDEJERNET

Skrevet af Jesper Krarup, d. 05-12-2009

Så er der ikke mange dage tilbage før vi skal til Tyskland på den længe ventet drivjagt.. Det bliver kanon.

Gad vide hvem det brugte mest skud idag

9 jæger og 34 stk vildt incl. zebraen på 4 dage.